Nie mamy pomysłu na promocje swojej firmy, a nie chcemy, aby jakiekolwiek działania były uznane za nachalne, a także boimy się, że wykonane przez nas działania nadwyrężą nasz portfel. Możemy przecież zainwestować w odzież z firmowym nadrukiem. Warto przekonać się co dzięki temu możemy zyskać.
Bez wątpienia inwestycja w odzież reklamową, na której będzie widniał nasz firmowy nadruk może pozytywnie wpłynąć na rozwój naszego biznesu. Jest to dość często stosowana forma reklamy, dlatego bez wątpienia jaki biznes prowadzimy to powinniśmy zdecydować się na owe rozwiązanie.
Odzież z własnym nadrukiem firmowym może odgrywać następującą rolę:
- Ubranie robocze – odzież z własnym nadrukiem może być po prostu wizytówką naszej firmy, gdyż możemy wprowadzić wymóg zmiany odzieży po przybyciu do pracy na odzież roboczą. Będzie to nie tylko świadczyć o profesjonalnym podejściu pracowników do biznesu, którzy w ten sposób będą budzić zaufanie, lecz także częsty kontakt klienta z logiem naszej firmy sprawi, że marka ta zostanie w jego podświadomości na dużej. Przez co zwiększa się szansa na tak zwany sponsoring, gdyż np. klient może wspomnieć o danych produktach lub usługach sąsiadowi czy rodzinie.
- Upominek dla naszych klientów – dodawanie czegoś do zakupów to rodzaj gestu, który na pewno wpłynie pozytywnie, gdyż klient będzie chciał ponownie skorzystać z naszych usług. Dodatkowo nasza marka będzie się kojarzyć w ten sposób z czymś pozytywnym. Przeprowadzone zostały także badania, które wykazały, że prezent otrzymany w formie odzieży trzymany i noszony jest przez około 6 miesięcy. Przez ten czas napotkani na mieście, w sklepie itp. ludzie zauważą znajdujące się na ubraniach nadruki, zapamiętają je i może nie przejdą obojętnie obok naszej działalności, firmy.
Skuteczne budowanie świadomości marki
Jeśli chcemy mieć pewność co do tego, czy świadomość jaką budujemy wokoło naszej marki jest skuteczna to odzież z logo sprawdzi się w tym celu doskonale. Znak rozpoznawalny z łatwością zostanie przez klienta zapamiętany, jeśli nie tylko podczas wizyty w danym lokalu, sklepie, ale także poza nimi będzie miał go na wyciągnięcie ręki, oczu.
Pozytywne skojarzenia z Twoją firmą
Każdy z nas nie pogardzi darmowym prezentem temu nie da się zaprzeczyć. Darmowe rzeczy, które otrzymaliśmy od kogoś zazwyczaj kojarzą się nam z czymś pozytywnym, miłym, a osoba dająca je nam zyskuje uznanie, a wraz z nią nasza marka w momencie, kiedy podarujemy naszemu klientowi gadżet w postaci koszulki z nadrukiem.
Szansa na dotarcie do potencjalnych klientów
W dobie Internetu bardzo często zapomina się o prostocie nie korzystając z innych kanałów promocji biznesu. Jest to błąd, który może nam tylko utrudnić zadanie jakim jest pozyskanie większej liczby klientów. Owszem inwestując w odzież z własnym nadrukiem nie musimy opierać się tylko na samych strojach firmowych, lecz jeśli bierzemy pod uwagę promowanie naszej firmy w Internecie to warto zastanowić się nad stworzeniem sklepu internetowego z gadżetami naszej firmy lub po prostu ich sprzedażą np. na allegro. Dodatkowo opcje rozdania produktów w formie firmowych koszulek czy bluz możemy rozważyć także na dniach otwartych firmy. Istnieją nawet badania, które wykazał, że osoby korzystające z danych usług lub kupując dane produkty dostała prezent to szansa na jej powrót do tego miejsca wzrasta o 83%. Natomiast klient widząc reklamę w Internecie może uznać, że jest to coś mało wartościowego lub pomyśleć o oszustwie spoglądając na film, zdjęcie z obojętnym podejściem jednocześnie wyłączając okno lub stronę. Jeśli jednak nie mamy czasu na stworzenie własnego stroju z grafiką to warto udać się na stronę: https://sakohaft.pl/